torsdag 15 januari 2009

kiss släpper nytt.

kiss har på sin hemsida gått ut med att de ska spela in ett nytt album under 2009, trots att gene simmons tidigare sagt att det aldrig kommer hända att de spelar in något mer. de ska även ge sig ut på en turné verkar det som. kommer de till sverige lär jag gå och kolla. har velat se dem sedan jag var liten, men det har av någon anledning aldrig blivit av. ska se metallica i globen 7 mars och ac/dcullevi 21 juni så varför inte
lägga till kiss i kalendern också.

har för övrigt 2 st ståplatsbiljetter över till ac/dc's konsert den 21 juni som jag täntke sälja. någon som är intresserad? skicka i så fall ett mail till cederbom_85@hotmail.com och vad du kan tänka dig att ge för dem, så kan vi se om jag fortfarande har dem kvar.

http://www.kissonline.com/

5 kommentarer:

Sandra Gee sa...

kul med musik!! =)

Så du är en rockare? :P

Anonym sa...

snygg blogg:)

Anonym sa...

Läser folk sådant här? o.0

Anonym sa...

90-talet är coolare än din mamma, ska du veta. Jag var född redan innan dess. Anton, du är fulare än en hockeyspelare.

Puss.

Anonym sa...

Jag är faktiskt lite skeptisk till att Kiss ska göra en ny skiva, men jag hoppas den blir bra. Ska väl köpa den i vilket fall som helst :)